|
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 29 Skąd: mieć na studia ? |
|
dodatkowe zagadnienie na biomedyczne |
|
koleżanka, która dzisiaj miała biomedyczne przesłała mi wiadomość co się działa na wykładzie i co dodatkowego może jeszcze pojawić się na egzaminie:
"Dodała też jedno zagadnienie na koło. Jest to wskaźnik prawidłowego rozwoju poszczególnych elementów, wg jej oznaczeń, więc tu Wam przepiszę, co mam w zeszycie.
Najpierw jej oznaczenia:
- liczbowe – dla poszczególnych ocenianych elementów, kolejność się nie zmienia
1 – wysokość
2 – ciężar
3 – obwód klatki piersiowej
4 – obwód głowy
5 – grubość tkanki tłuszczowej
- literowe – oznaczają, czy rozwój danego elementu mieści się powyżej, czy poniżej przeciętnej
C – skrajnie duża
B – bardzo duża
A – duża
S – wielkość przeciętna
a – mała
b – bardzo mała
c – skrajnie mała
Symbole literowe i liczbowe pewnie niewiele mówią, więc podaję przykład z zajęć:
- do rozszyfrowania możemy dostać coś takiego: SS000 – co odczytujemy jako: przeciętny wzrost i ciężar ciała, pozostałe cechy nie były badane
- BASaS – dziecko bardzo wysokie, waga duża, przeciętny obwód klatki piersiowej, mały obwód głowy, przeciętna grubość tkanki tłuszczowej
I tak dalej, analogicznie do podanych symboli liczbowych i literowych. Mam nadzieję, że jest to w miarę zrozumiałe jak napisałam, bo pojawi się za tydzień na kolokwium "
|
|
Sro Sty 06, 2010 17:06 |
|
|
Reklama
|
|
Sro Sty 06, 2010 17:06 |
|
|
dredziara/Kalina
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 66
|
|
|
|
ja tego nie rozumIM
dawid czaisz to ??
|
|
Pon Sty 11, 2010 20:03 |
|
|
dredziara/Kalina
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 66
|
|
|
Pon Sty 11, 2010 20:13 |
|
|
Reklama
|
|
Pon Sty 11, 2010 20:13 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|